ციფრული სარკე
💫 ,, ციფრული სარკის " შესახებ
პროექტის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი პლატფორმაა ,,ციფრული სარკე“, რომლის მიზანია ესტონური სკოლებში მიღწეული ციფრული ინოვაციური პრაქტიკის კარგი მაგალითები გაზიარდეს სკოლებში. სკოლას ექნება წვდომა ციფრულ ინსტრუმენტებზე მათ შორის- ,,ციფრულ სარკეზე“ , რომლის მნიშვნელობა ემყარება სკოლებში ციფრული მოწიფულობის ხარისხის განსაზღვრას და ინოვაციური პრაქტიკის დანერგვას. ტექნოლოგიების განათლებაში მის დასანერგად კი საჭიროა სამი სფეროს ინტეგრირება და ბალანსის არსებობა. ესენია:
💦 პედაგოგიკა💦 ცვლილებების მენეჯმენტი
იგულისხმება ის თუ:
- 💢 როგორ გაზარდოს სკოლამ კრეატიული მასწავლებლების რიცხვი.
- 💢 რა ტიპის აქტივობები უნდა დაინერგოს,
- 💢 როგორი უნდა იყოს ანალიზისა და მონიტორინგის პროცესი.
- 💢 სკოლამ განსაზღვროს საჭიროებები და დაგეგმოს სტრატეგიები.
ცვლილებების მენეჯმენტის მიზანია კრეატიული მასწავლებლების რაოდენობის გაზრდა და ეტაპობრივად ინოვაციების მიმართულების, მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების გაღრმავება.
💦 ტექნოლოგია
რაც შეეხება ტექნოლოგიებს, უნდა გვქონდეს პასუხი კითხვაზე – რა ტექნოლოგიური ინსტრუმენტები გვჭირდება იმისათვის, რომ ჩვენს მიერ შერჩეული მეთოდი წარმატებით განვითარდეს?
💫 ჩვენი სკოლის წვდომა ციფრული სარკეზე
- 👉 ჩვენმა სკოლამ აქტიურად იმუშავა ციფრული სარკის პლატფორმაზე. შედგა ექვსკაციანი გუნდი- სკოლის დირექტორის, ისტ მენეჯერისა და ინოვატორი მასწავლებლებისაგან.
- 👉 სამუშაო გუნდის მიერ განხორციელდა სკოლის რეპორტის გენერირება, სადაც ინდიკატორების მიხედვით შეფასდა და შესაბამის შკალაზე გამოიკვეთა სკოლაში ციფრული მოწიფულობის არსებული დონე.
- 👉 შემდეგ ეტაპზე რეპორტზე მოცემულმა შედეგმა საშუალება მოგვცა დაგვეგეგმა ციფრული სტრატეგია, მისი განვითარებისთვის შესაბამისი მიზნებით და აქტივობებით.
Комментарии
Отправить комментарий